Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

18 February 2011

I c e r o o m


 Korang nampak ice cream yang dekat atas tu? Sedappp ! Tu lah ice cream yang aku makan ice room bangi. Not bad. Sedap, tapi agak cepat muak. Satu bowl tu, boleh share 4 orang. And satu bowl tu, han=rga dalam lingkungan RM8 ke atas. Yang sebelah kiri tu, TROPICANA and yang sebelah kanan tu pulak NUT CASE. Yummy ~ Ada sesiapa nak cuba, jom. Tapi kena belanja laa. Boleh? hehe. Oke, aku pun baru first time ke situ. So aku okay la. Aku pergi dengan shyella, kak miza and miera. Ktorang g naik teksi je sebab takde kereta. Nak buat macam mana kan, belum boleh mampu nak berkereta. Haha memang best and sweet sangat . Balik tu pun we all nak guna teksi tapi dekat situ memang susah nak dapat teksi. Tapi ktorang call la mana mana teksi, tengah syok syok call, satu teksi lalu depan ktorang. Hahah terlepasssss ! cis ! Tu la, sebuk nak call sana sini. Teksi depan mata terlepas. Hadoii ! Takpe la, tak ada rezeki kan. Lepas tu, kak miza call "abang" dia then dia yang ambik. Yang kelakarnya kan, ada la bangla yang kerja dekat ice room tu, asyik tengok kan ktorang je. Masa ktorang terlepas teksi, dia kata apa. " Ciss ! Macam mana boleh terlepas ?" something like that laa. Haha ktorang da gelak sakan da. Dia yang beria-ia. Tapi best ! Enjoy sangat. Wahai ketiak ketiak ku sekalian, sayang korang la weh <3







Kami berkongsi suka dan duka *cewah ayat !
Gambar aku dengan boo mesti kena banyak. Kan boo kan :D Mira ngan kak miza cuma extra saje okeh ! Hahaha kejam kan aku. Takpe la, yang penting kita memang enjoy kan ketiak ku sekalian <3

No comments:

Post a Comment