Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

11 May 2011

Flu

Assalamualaikum bloggers :)
Korang ! Aku selesema ! Hahaha kecoh la aku ni kan, selesema pun nak bagitau orang,. Tah pape kan :) Tapi ada aku kesah pulak ? Belog aku, suka hati aku la. Nak baca , silakan. Taknak tak apa :) Okay, memandangkan cuaca tak berapa elok kan sejak kebelakangan ni , ramai jugak yang demam , dan pelbagai sakit lagi. Cuaca kan, sekejap panas sekejap hujan. Tapi, panas lagi banyak hari nya berbanding hujan. Jadi, aku tergolong samalah di dalam golongan orang orang yang tidak sihat. Heheh. Ujian Allah :) Redha. Aku dapat demam sekejap je, kalau orang lain cakap tu demam kuskus. Deman mengada-ada.la senang cerita. Sekarang yang tinggal saki bakinya adalah sebab selesema sahaja. Tapi makin menjadi-jadi la. Hidung, sakit gila kot ! Kepala pun mempengaruhi jugak. Tapi nak buat cane, redha :) Ada dua faktor kenapa aku demam ni. Hehee anak anak nak tau takk?? *Nakkkkk ! Hahaha ok ok, meh ibu bagitau meh. Aku demam cuaca satu, demam rindu satu. Rindu?? Siapakah? Ouh, itu rahsialah :) Rahsia kerajaan liyanna rosli. Kalau la ada yang terasa yang aku rindu dia, terasa la kau ! Tapi ni serious. Aku memang rindu gila babeng ni ! Tak boleh dibendung lagi . Nak jumpa, hurmm. Tak boleh, bila aku tak busy dia busy. Bila dia tak busy, aku tak boleh. Hurm, ujian. Tapi entah, tak tau nak cakap macam mana dah :( Sabar la wahai hati.                            

No comments:

Post a Comment