Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

14 May 2011

Sorry my dear friend

Assalamualaikum bloggers and shyella :(

Dear shyella : Aku mintak maaf sangat sebab berahsia dengan kau. Bukan niat nak berahsia, tapi cuma belum bersedia nak bagitau. And aku tak niat nak pinggir kan or ape, cuma aku tak bersedia nak bagitau. Sumpah demi Allah, aku cuma kawan je dengan dia. Belum sampai tahap couple lagi pun. Lagipun kalau aku da couple buat apa aku nak sorok dari kau. Kalau betul aku da decler dengan dia, aku tak sorok dari kau. Mesti aku bagitau punya. Tapi memang sekarang ni aku berkawan dengan dia. Teman tapi mesra. Aku memang niat nak bagitau dari mulut aku sendiri. Kiah tau yang aku cuma kawan dengan dia. Jangan la marah dekat aku. Please, aku tak boleh la kalau kau marah or terasa dengan aku. Sorry sangat ! Please forgive me. And aku tak nak tukar pun relationship kat fb tu. Kalau kita dua dah ada bf betol betol, baru tukar Tu pun kalau nak. Tapi bila duadua dah ada, baru fair. Okayy, taknak tukar lagi bagus. Jangan la marah tau. So sorry dear :'( 

No comments:

Post a Comment