Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

16 May 2011

Weekdays yang membosankan !

Assalamualaikum bloggers :)
Weekdays yang sangat bosan la this week. Kenapa bosan sangat ni haa ! Nak kata tak berjalan langsung, ada la jugak keluar g jusco apa semua. Tak ada la cakap macam tak kelaur rumah langsung. Tapi bosan sebab apa? Yela, mungkin hari hari buat benda yang sama kot. Sebab tu memanjang je bosan. Duduk rumah ni, kerja aku asyik online je. Dah habis buat kerja rumah, online, facebook, blogspot, youtube, maharaja lawak and watching tv. Very bored ! Dah tu apa lagi nak buat dekat rumah. Tu jelah kerja aku. Apa pun tak boleh. And one more thing, belajar masak. Okay la tu kan, ada jugak benda berfaedah yang aku buat dari tak ada langsung kan. Sampaikan aku tak tahu dah nak tulis apa dekat blog ni haa. No idea. Hari hari cerita pasal daily life. No idea, no topic and no moral value. Sekarang ni apa yang terlintas dekat hati and perasaan aku, aku bedal je tulis dalam ni. Apa de hal. Korang nak baca, silakan. Taknak tak apa :) Terima kasih daun keladi, lain kali datang lagi <3

No comments:

Post a Comment