Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

23 July 2011

Holiday is over !

Assalamualaikum bloggers :
Again, belog aku dah bersawang semula :D haha aku gila malas nyah nak update. Mood nak tulis tu tak ada, lagipun sekarang ni busy dengan exam. So, pepaham jela. Aku cuti seminggu, tapi dah nak habis dah . Isnin nanti balik la ke bangi semula :( Bosan ! Dok rumah ada gak benda, kat bangi? Hmm. Ada orang tu, dia pun dah naik bosan asyik dengar aku cakap bosanbosanbosan dekat dia. Okay la okay la, lepas ni tak mengadu and cakap yang aku ni kebosanan ke apaapa ok! Aku diam je lepas ni. Nak buat macam mana, dah bosan kan. Naik cuti nanti exam aku bersepah-sepah ! Quiz lagi. Wahai liyanna rosli, redha la kamu . HAHA ;D oh, tidak lupa juga kawankawan seperjuangan. Sila lah redha yee . Goodluck sayangsayang sekalian, rakanrakan perjuangan kesayangan ku sekalian. Lebihlebih lagi classmate kesayangan :) and lesboo lesboo ku sekalian. Boleh macam tu? hehe boleh saje kan. Akan ku teruskan perjuanganku sehingga ke akhirnya! cehceh ayat, nak vogue je. Vogue ke? haha sudah la, buku pun sudah memanggil. Jangan salah sangka tau, faceBOOK bukan bukuBOOK. hahaa :D 

nota hati : Beramallah seolah-olah hari ni hari terakhir kamu hidup di dunia.

No comments:

Post a Comment