Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

16 February 2011

Dengan Tak Segan Silunyaa

Hey Stalkers !

Actually hari ni aku nak story sikit pasal kejadian semalam semasa aku and kawan kawan aku pergi makan berdekatan dengan hostel. Tak jauh pun, depan hostel je pun. Kami keluar lah untuk having dinner kan. Lpeas tu, tengah syok syok makan ni. Ada la seorang MAMAT ni pancut dekat longkang berdekatan. Nak kata dekat pun tak la dekat dengan kami. Cuma nampak la kan sebab dia berada di kawasan yang sama. Kebetulan pulak aku yang setentang dengan MAMAT ni. Tapi nak cakap pun, MAMAT ni tak boleh nak berfikir dengan waras. Sebab dia agak tidak betul *tak main main tau ni. So takpe la kan. Tapi geli kot. Aku yang tengah best makan, tiba tiba nampak dia buat macam tu. Tak ke JIJIK? err ! Tolong la weh. Geli seyh. Aku pun makan jela, disebabkan perut ni da jerit jerit cakap lapar. Dengan selambernya aku melahap jelaa. Haih macam macam.

p/s : kepada sesiapa yang agak agak ada perangai tak senonoh macam tu, tinggal tinggal kan la. Disgusting you know.  BEHAVE YOURSELF !

No comments:

Post a Comment