Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

15 February 2011

Boo ! Happy Evening

Kenapa eh perlu SELAMAT PETANG? Sebab sekarang ni dah petang la. Haiyoo. And siapa sayang yang aku maksudkan tu eh? Actually aku nak cakap happy evening tu untuk makcik kesayangan aku yang duduk dekat Sungai Pilok. Haha tak la. Untuk cik Shyella Anuar kita ni haa. Kenapakah? Sebab she is my lesboo. Kan boo kan? Boo, tadi kan saya nampak someone :) haha *yana, behave ! Oke sorry sorry. Aku takde apa nak cakap actually. Sesaja je sebab bosan sangat ! Boo, aku tengah main The Sims :) Rumah aku kecik je, tapi aku lagi kaya dari kau la weh. Kau ada? Kau takde kan. Anyway, happy afternoon boo. Buat assignment okay. Jangan dok online jea. Nanti da siap, bagi dekat aku. Aku nak COPY *evil laugh ! hahaha


No comments:

Post a Comment