Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

17 February 2011

Glamour ke?


Nak dijadikan cerita lah ni kan. Hadoii. Bila aku dah bersuara, memang la susah nak berhenti. Dah macam FF dalam radio yang dok bawak gosip je tuh. *sorry takleh mention. Hee. Alahaii. Nak cerita ke tak eh? Kalau tak cerita macam tak best je kan. Tapi kalau cerita pulak, ada yang terasa. Aku rasa baik aku diam je kot kan. Main jela teka teki dengan Entry tu. And kenapakah aku letak pisaing tu? Sebab laku macam jual goreng pisang. Haha. Daripada nak tayang muka ke apa ke kan, baik tayang pisang goreng. Sedap sikit tengok. Haha kan kan? Oke laa, Daaa ~

p/s : Bukan niat nak bergosip. Tapi kalau "diri" tu saja nak buat bahan bualan, mana la tak tahan kan. Biasa la, aku ni perempuan. Tak lari dari GOSIP ! panas ! :D haha

No comments:

Post a Comment