Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

17 February 2011

Ouh yekee.

Ada orang kaitkan pasal blog aku ni. Tapi aku tak kisah pun sebenarnya. Saja nak buat enrty malam malam buta ni sebab tengah meneman kawan aku study. Okay, sambung cerita. Even followers aku tak banyak, aku tak kisah pun. Sebab aku buat blog ni pun, untuk kepuasan hati sendiri. Nak meluahkan apa yang aku rasa apa semua. Bukan semata-mata nak carik followers. So, aku biar jelah. Then lagi satu ada orang kaitkan. KENAPA LINK DORAEMON tapi BLOG TAKDA KENA MENGENA DENGAN DORAEMON. Haih ! Aku punya pasal la. Haha. Chill la weh. Aku buat doraemon tu sebab fizikal aku dah macam doraemon. That's why la aku buat legend of doraemon. Oke, ada paham? Tak semestinya kalau buat jea macam tu, semua kena ada kaitan dengan apa yang kita buat tu kan. *macam mana eh ayat aku tuh? haha bedal jela. Da faham kan sekarang? Jadi jangan la dikaitkan lagi. Nanti bila aku rasa dah kurus, aku buat lah LEGEND OF BINI POPPYE pulak kan. Haha. Okay la, apa apa pun terima kasih sebab sudi berkata begitu :) Aku tak marah pun. Biasa lah setiap orang ada lain pendapat.Aku terima dengan hati yang terbuka and aku tak terasa sikit pun. Enrty ini sekadar untuk membuang masa yang ada. So aku tak kisah. Chill okay.

p/s : hanya gurauan semata-mata :)

No comments:

Post a Comment