Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

28 February 2011

Kenduri

Cakap pasal title yang berkenaan, aku nak cerita la sikit dekat sini. Last thursday rumah nenek aku ada buat kenduri. Sempena kenduri TAHLIL kumpulan. Kebetulan aku balik sebab ada hal hal tertentu. Aku tak tau nak cerita apa dekat sini, cuma prove yang aku betul betul pergi kenduri. HAHA

para makcikku sekalian gigih berkerja. haha :D

papa ku MR MAMA? haha rajin ayah aku kankan :D

mak uda dok nak siap kan segala persiapan

yang tang ni yang tak boleh bla.
 sempat la posing bakal pengantin ni haa. 
yang sorang ni, bakal jadi MAMA. otw dapat baby :D
Happy gitu naa.
Hak tu jelah cerita aku. Mama aku tak ada sebab dea tak wearing hijab time nih :D sofaham faham jelaa yee .  Bila macam ni, teringat dekt arwah atok atok aku. Semoga mereka ditempatkan di dalam golongan orang yang beriman. Amin..

No comments:

Post a Comment