Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

28 February 2011

Comel Nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Hello readers ! Kali ni aku nak story about BABY. Cute sangat sangat. Sebab apa dia cute? Haiyaa ! Tu pun tak tau. Boring la u ni. Haha. Muka dia, perangai dia, cara dia and semua la. CUTEE ! Omaiigod ! Susah nak cerita sebab baby ni terlampau cute. Nama panjang dia aku tak tau la, tapi orang panggil dia ADAM. Aloo adam comel. Cakkk ! Haha macam tu la aku main dengan dia. Aku suka baby, lagi lagi yang comel. Hari tu aku pergi rumah saudara qiah, kira sepupu qiah la. Tadi tersangat lah sweet and cute. Sumpah tak tipu ! Tak percaya? Meh tengok meh. >>>





Baju kuning : Baru bangun tidur.
Baju merah : Dah mandi senyum la dia. Comelnyaa :D

Kan korang, comel kan? Suka sangat time dia senyum. So cute. Geram je, rasa macam nak bawak balik je ! Huhh ! Adam budak baik, comel comel :D cakkk ! Ish gila cute. Damn ! Speechless <3 you adam !

No comments:

Post a Comment