Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

21 February 2011

L O V E Y O U M O M !

Mama, kalau mama baca blog angah ni, angah rasa happy sangat ! Sebab angah sayang mama <3
Okay, first of all aku nak cerita pasal makan ! Sebenarnya aku baru je lepas makan masakan mama aku weh !Subhanallah ! Aku da lama gila kot tak makan mama punya masakan. Yelaa, seminggu tak balik kan :( *ceh ! baru seminggu. Tapi, lepas ni aku bakal tak balik sebulan ! Oh nooo ! Boleh ke? Tak pernah kot lama macam ni. Boleh ke aku hadapi? Maa, nak balik ma :( apa apa pun mama masak sedap sangat tadi <3 mama masak kan siput sedut masak lemak ( favorite ) , betik tumis , ikan goreng , paprik , and KEK BATIKKKKK ! Waa ! Tu paling favorite. Mama, angah nak lagi boleh tak? Angah rinduu :( Sedap maa sedap sangat ! Rasa macam nak nanges waktu makan tu :'( huh ! Tengok la ni haa >>>

ni kek batik. dah cair sebab tu macam ni. tapi sedap gila ! sumpah !

ni haa lauk nyaa. nyumm ~


Shyella, mira, aina, and fatin thanks sebab tolong teman makan. Baru la selera lebih sikit kan :D mama masak sedap kan weh <3

Pesanan untuk my mummy : mamaa, thanks sebab bawa kan lauk untuk angah <3 thanks jugak bawak kan MR MOMOE angah :) yong, thanks too . mama, love you so muchh ! yong, love you so much ! sorry angah tak dapat balik. Kesian mama dengan yong, tak ada orang tolong tolong dekat rumah ;'( so sorry. Rindu dekat mama , yong, ayah :'( semua ! Muah muah :*



mama, i love you infinity ! <3


MR MOMOE <3 mata dah kena operate :p
p/s : i miss the "owner" , seriously !
Okay la, itu saja cerita hari ini, Sekian wasalam :)

1 comment: