Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

20 February 2011

Test and mcd ?

Haha setelah penat berjuang jawab paper account tadi, kami pergi la makan mc donald. Kami? Sape je? Ouh, sorry tak mention. Hee . Aku, qiah, aina, shyella and mira. Oke, first of all aku nak story pasal test tadi. Masing masing nak pergi test, dan dan pulak sakit perut la bagai. Biasa lah, nervous kan. Aku pun sama, tapi perut ni menggedikkan. So tak la sampai keluar masuk tandas.  Ni haa, gelagat before masuk exam. Muka takut, gedik, mengada, semua ada ! hai macam macam la you alls ni. *eleh, macam la kau takde yana ! haha :D opss !

berdiri : mira, qiah @ farah
duduk : yanna, shyella, aina

 Muka aku memang tak semenggah sebab nervous ! Huh ! -_-


Bila dah masuk dewan exam, ada la seorang minah ni nak berposing pulak. adehh --" letih makk ! tengok la tuh.
 Ingat cun la? Haha kidding, sayang :) macam gambar yang dekat sebelah ni? gedik la jugak kan.

Ni la dea cik SHYELLAH ANUAR !

Aku rasa lepas ni, kau dah boleh ubah hobi kot. Sebab kau memory card aku stuck ! HAHAHA  :D ganti ganti.




Lepas habes exam, ktorang cari location untuk makan pulak. See, gambar atas sebelah kiri, sempat la ktorang posing , muka da macam apa sebab da desperate nak makan + kestressan jawab exam tadi. ! Kanan, aina drive ! Kahkah. Actually, mula mula nak big plate tapi ramai lelaki ! Opss sorry, kami pemalu orangnya. haha and than dorang cakap nak makan kat old town la, nando's la, hailam kopitiam la, apa la, last last mc donald jugak jadi sasaran. Hadoii ! Okay bedal saja laa. Masa ktorang sampai tu, belum lunch hour. Macam rugi pula kan. Alang alang tunggu jela sampai pukul 12. Lama kot sampai da masuk angin da --" Tak apa, jimat punya pasal. Biasa la student kan :D Ngeee. Sementara tunggu  tu, sempat la berphoto. And buat la kerja kerja bijak macam ni. Ni la hasil creativity kami . Watch out !


Hasil kerja faraqiah :)



Hasil kerja shyella :)



Hasil kerja mira :)



Hasil kerja aina :)



Hasil kerja yanna (owner) haha

FINALLY !

Dah la aku punya paling buruk, aku punya jugak yang atas. Haha tak kisah la, aku owner blog ni. Ada aku kisah pulak kan?  Best Best :D

EH, jangan pergi lagi. Ada lagi gambar ni. Meh meh >>>





 Muka semua tahan lapar. Aku tak ada sebab muka aku da nak layu da sebab laparrr sangat ! 
Haha dorang pun jadi lah kan :)

p/s : sorry, gambar tak lawa sebab guna camera phone saje --"

Apa apa pun, aku enjoy sangat keluar dengan ketiak ketiak aku ni. Sayang korang <3 <3

No comments:

Post a Comment