Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

14 February 2011

Terima Kasih Sayang

Hari yang sangat bahagia ! Tepat je pukul 12 am shyella, kak miza, qiah, faten, watif and zatty buat surprised untuk aku. Memang la plan dorang terbaik kan -____- aku memang da mengantok kan. Aku sampai da tertidur sampai depan laptop da. Haha then shyella IM aku. Cakap ada masalah apa la. Ceh ! Kacau aku nak tido. Pastu qiah pulak jerit panggil aku suruh siapkan assignment. Aku pun bangun la dengan perasaan yang benggang. Dah lepas tu, si Faten boleh pulak suruh teman dia pergi bilik kawan dia. Aku pun pergi la kan tanpa banyak bunyi. Then , masa dekat tangga aku nampak adham. Haha dah la aku agak seksi time tu. Naseb je dea nak cekup. bhaha. Oke lepas tuh, bila aku nak bukak pintu bilik kunci pulak. Haih ! Masuk je, dorang BUSH ! Cisssss ! Bedebah ! Terkejot laa siak ! Dengan tepung telor nya. Aku lari sampai bilik A328. Tapi cam bangang ! Buat sakit hati je. Aku bukan nya sepahkan bilik dia pun. Kecoh betol. Macam tak pernah sambut Birthday. Eee, kolot nak mampos ! Bikin gua panas la. Hilang sikit mood ktorang. Dengan rasa panas hati nyaa, ktorang terus kemas kemas. Then faten g sapu dekat depan bilik dorang and cakap, JANGAN LA NAK KECOH SANGAT. See memang betol pun dorang kecoh. Cam apa laa. Pastu si Faten pergi letak SAMPAH dekat depan bilik dorang. Hhaha tapi ktorang kena balek. Tak kesah pun. Ktorang paham sebab orang batak memang macam tu :) After that, ktorang potong cake and summer splash ! HAHA semua kena. Padan muka ! Baru la fair kan :D Korang, aku happy sangat ! And happy sebab korang buat aku tak boleh tidur malam nih ! HAHA thanks sayangss. Love you guys ! Muah muah. Oh sebelum terlupa, gambar tidak boleh nak di upload sebab ketidak sesuaian pakaian :) Btw ada gambar present yang korang bagi tuh ;)


ni dari shyella. so sweet ! tau tau je aku perlukan :)
 thanks dear <3

Ni kak miza and shyella bagi. dorang kata sempena bisnes aku ni haa.
yela, skg kan da jadi bisnes girl. so dorang bagi la aku ni. thnks dearrrrr. so sweet ouh ! <3
ni pulak dari qiah. Dalam ni tudung. dea tau tau je aku perlukan nya.
 haha thanks sayang <3



No comments:

Post a Comment