Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

14 February 2011

Sedetik bersama



Macam gempak je post title tu. Tapi tak ada benda pun. And kenapa eh aku letak gambar yang berkenaan? Macam takde kaitan dengan title je kan? Haha cam apa lah. Tak kesah la korang nak cakap hape pun. Just see. Firstly aku nak cakap, GOOD JOB YANA ! sebab semalam aku tak tidur langsung ! Memang la aku suka macam tuh. Haiyoo. Maybe sebab aku segar sangat kan sebab dorang semua buat birthday surprised tu. Tak kesah la kan. Tapi oleh sebab itu, aku tak boleh nak lelapkan mata ni. So, aku online jelaa sebab dah terlampau bosan kan tak tahu nak buat apa. Dorang semua pulak dah tidur, nak taknak aku tinggal la sorang sorang. Redha la wahai yana :) Jadi, aku pun online la facebook. Saje la kan nak mengomen dengan si Mr Penyabar. Tak la lepas tu, aku ajak dia skype tapi lappy aku da overheating.Then aku offline la. Aku pulak tak tau dah nak buat apa. Then teringat la yang aku ada dapat free call. Tapi yang tak bestnya sehari je. Tapi tak kisah la kan yang penting dapat. So aku call la si dia tuh. Call punya call sampai aku da ngantok tapi aku tetap taknak tidur sebab best pulak borak dengan dia. Masa cakap tu ada la terlelapkan. Sebab da ngantok. Tapi takpe la, tak kisah. Ktorang on call la sampai lebih kurang dekat pukul 6 am. Then baru la ktorang g tidur. Actually aku taknak tidur sebab aku takut tak bangun. Yela, ada kelas pagi kan. Mula mula memang decide taknak tidur dengan si kiah tapi dia dah terselamat dulu. Dia tinggal aku sorang sorang. Memang la aku sukaaaa sangat ! Huahua --" takpe la, redha lagi. Banyak jugak benda yang aku borak dengan dia. Dah lama rasanya tak borak macam tu sekali. Rinduu :') Takpe as a friend jela. *kau gila ke yana ! ada orang mara kang pulak ! HAHA oke fine. Aku bukan jenis merampas oke ! Pleasee hehe gurau jela. And the last , aku bangun tak la lewat pun. Aku just tidur sejam lebih je. Wow ! Rekod baru kot. Aku rasa aku tak pernah buat macam tu before this. Eh ada, aku tak tidur langsung masa balik rumah hari jumaat malam sabtu tu Tak tidur. Balik lepas hantar bibik bau tidur. Ish ish. *Hurmm yana, jangan diamalkan. Nanti mama maraaah :P Oke ma,lepas ni tak buat dah. Aku pun tak tau kenapa aku sekarang kerap jugak jadi burung hantu. Lepas ni tak buat kang. Aku dah la nak dekat exam da. Haisho ! Oke la, chow chin chow ! :D

No comments:

Post a Comment