Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

08 March 2011

Hang Ot with sayanggss

Sorry sangat sebab dah lama tak update blog. Thanks to my silent reader *hafiz. haha. Aku nak cerita pasal aku hang out dengan toiletmates and soul mate aku. Soul mate yang tersayang, aqilah and roomates watif, fatin, and zatty. Yang lagi sorang, uswatun. Tu kawan toiletmates aku. Roomate aku tak ikut sebab dia balik. So dia tak ikut laa. Kami tak g mana pun. Cuma g mid valley je, relesae tension sebab da lama tak balik, so habiskan weekend dengan berjalan-jalan. Haha fun sangat sebab dapat keluar. Tak la terperuk jea dekat dalam hostel yang gila bosan tu. Silap silap aku pun boleh jadi gila weh ! Tak apa laa kan, bukan selalu. Sekali sekala je. Okay, aku ingat nak keluar nak g beli kasut tapi tak ada yang berkenan. So setakat jalan kosong jelaa. Window shopping pun boleh. Yang paling aku happy, dapat keluar dengan my soul mates. Rindu nyaa dekat dia ni weh. Dian ni la kawan baik aku since form 4. Even macam baru lagi, tapi kau rasa macam dah seabad ! Haha tapi agak bosan la sebab kami dapat hang kejap je. So sad :( Tak apa laa, janji dapat jumpa. This week boleh jumpa lagic:) Waa. As usual, aku mesti la kena ada sampingan kalau tulis belog ni kan. Tengok tengok. Even aku buruk,gemok, tapi aku suka. Ada pulak aku kisah kan kalau korang tak suka ? hee. Come come :)
Soul mate <3
fatin, ush, watif and zatty <3
Fatin and ush <3
Tak banyak gambar sebab dorang sibuk shopping. Lagipun ktorang jalan lain lain. Aku jalan ngan soul mate aku. Dorang jalan sama - sama. Tapi last sekali, kami bersama semulaa. Okay, that's all :D

No comments:

Post a Comment