Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

15 March 2011

New Update !

Assalamualaikum readers. So sorry la sebab lama gila tak update. Ni ada mood pun sebab my selint reader tak tegur aku. Haha *ada kena mengena ke? hurm ada kot. Rendu gila nih sebab macam dah lama gila tak chat. But don't mind lah. Abaikan -.- *padahal dalam hati, huh ! menanggung rendu woo. Haha okay, first of all, i would like to story about shopping and shopinggggg ! Hahaa bahagianya hidup aku bila dapat shopping. Lagi lagi kalau guna duit sendiri. Huh ! Sangat puas. Last friday aku and my lesbo pergi jusco. Alaa, ktorang tak shopping tempat gempak cam kornag. Huu. Actually lesbo aku ni ikut aku balik sebab dekat hostel tak ada orang. Kebanyakna mereka semua balik ke rumah . Al maklum lah, dah lama tak balik, kan. So lepas class, kami pun balik la ke rumah ku. Tapi before that, kami singgah jusco sebab nak beli barang. Kami pun berjalan lah and singgah kedai yang mana berkenan. Orang baru dapat duit MARA kan, so apa lagi . Beli lah barang keperluan. Hehe *padahal shopping sakan. Tapi, sakan kah? Entah laa. Okay than tujuan kami sebenarnya nak pergi beli kasut sebab kasut kami dah tersangat lah lusuh and tak ada tapak dah. So, here we go . Ktorang pergi STEP, SUMMIT and so on. At last, aku jumpa kasut aku dekat THE SUMMIT. Aku memang selalu kalau beli kasut dekat situ je. So, tak yah susah susah kan. Ya Allah, tapi sumpah penat kot sebab saiz kaki aku dengan lesbo aku nih, dah la gila besarrrrr ! Aku ok lagi lah, tapi aid? Omaigoodness ! Hahaha. Okay, kami jalan jalan dan jalan jalan >>>>> *Malas nak cakap banyak -.-
Bila lapar, kami singgah la Mc Donald ! My fav. Yummyy ~
And, kami singgah Big Apple . My fav too ! Yummyy ~ HAHA
Plus, lesbo aku ni suka sangat dapat purse baru ! See.
Comel tak? hehhe :P
Menggedik sebentar bersama spect. HAHA

Itu jelah dari aku okay untuk this enrti ! Byeeeeeeeeeeee :D






No comments:

Post a Comment