Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

18 March 2011

Tired + Exhausted = Fun !

Assalamualaikum w.b.t readers. Actually nak la cerita sikti about my daily life. Certain orang ada yang tulis about their daily life. Ada jugak yang cerita about artis and what so ever. okay, today yana nak cerita pasal masa sekarang ni. Now i'm currently at Jusco Bukit Tinggi. Actually baru je sampai rumah ni, tapi bila je sampai my mum kata nak g jusco nak bawak adik adik main dekat playland nih.

Tak dapat nak ambil full caption.
 Okay, takpe la kan. Even penat, dapat spent time dengan my family. Tak jauh pun rumah dengan jusco. Boleh kata setiap kali balik rumah, memang pergi sini je. Aku pun tak tau kenapa. Tak la best pun dekat sini, tak ada apa apa. Tapi kalau nak lepak, memang pergi sini jela. Kalau aku dkeat Bangi, Mid Valley jela tempat aku. Hahah takde kerja dah kan and takde tempat yang nak dituju. Situ pun boleh la kan daripada tak ada kan. Sekarang ni, aku tengah duduk sorang sorang teman adik adik aku nak main dekat playland ni. Mama ngan along g beli barang dekat atas, so aku kna la tunggu adika dik. So tak ada hal la, aku boleh online sekali. sambil sambil update blog yang dah lama tak terusik nih. Hahaha. Entah la , aku sekarang memang tak dah sentuh blog ni. Ikut mood jugak. Kalau tak ada mood, memang la aku tak update langsung kan. Lagipun tengok la ni, muka aku kepenatan -.-
Kepenatan + ketembaman yang terlampau -__-
 Okay la, kita sambung next entri okay :)

P/s : Still menunggu my silent reader yang tak muncul muncul dah :(

1 comment: