Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

14 April 2011

Semangat ?

Hye ! Long time no see. Haha dah berapa abad tah tak update blog nih. Haiyoo ~ hari ni, tah kenapa terasa nak update sangat. Kenapa eh? Btw, now aku ada dekat rumah. Baru je balik ! Yahoooooo ! Seronok terossss ! Yela, dah lama tak balik rumah kan. So tersangat lah excited :D

Okay, berbalik dengan entri aku kali ni. SEMANGAT. Kenapakah? Haha cuba teka cuba teka ! Hurm, aku pun tak tau nka mula dari mana sebenarnyaa. Cuma this month ramai juga birthday kawan kawan ku :) Untung lah , ramai geng. Aku bulan 2, tak ramai geng pun -.- hehe. Okay la straight to the point. Actually aku semangat sebab nak exam ! (*yana, aku tau kau nak cakap benda lain kan -_______- ) Haaa, tu la yang aku semangat bagai nak rakk tu. Hehe siapa yang percaya cakap aku, sila angkat tangan cam saya *sambil buat tangan usop wilchar. Haha soley soley. Yelah tu kot, sebab tu la. Hurmm, dalam masa yang sama takut. Yelaa, carry mark aku dah la sikit je. Lepas tu, nak tak nka final aku kena la struggle banyak. Bukan sikit sikit tau :) 

So yana and the geng yang akan mengambil final exam for this sem GOOD LUCK ! Hope kita semua dapat dean list sama sama  :D Aminn. Aku pun nak jugak dekan. Nanti boleh g gold coast. Ewah ! Haha okay la guys, gamaknya sampai sini jela. Sehingga kita bertemu lagi :) Wasalam

No comments:

Post a Comment