Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

06 May 2011

Long time no see !

Dah bersawang belog aku ni haa. Entah berapa lama tah aku tak update. Malas + bosan. So, aku ni tak boleh la disenaraikan pengguna setia belog sebab aku biarkan je belog aku ni bersawang berbulan-bulan. Okay ! Oleh kerana dah ada mood ni kan, moh la kita update apa apa yang patot ye anak anak :) Sekarang ni tengah ada mood cuti semester. Tapi baru je nak masuk semester 2, uhh so bad ! Lama lagi lah nampaknya kena duduk dekat KPTM tu haa. Cuti ni lesen la, apa lagi kan. Bosan sebenarnya ambik lesen lambat-lambat ni. Leceh. Tak boleh nak relax. Tapi tak apa la, sekurang-kurangnya aku habiskan masa dengan benda yng berfaedah kan :) So doesn't matter la. Bosan jugak, duduh rumah. Nak keluar ! Nak dating cam orang lain jugakk. Haha :D Best la ada pakwe kan, boleh dating. Aku keseorangan je dekat sini. Huhu. Bila la katak peliharaan nak bertukar jadi putera katak :p AKAN TERJADIKAH? persoalannya. Kang betul-betul kang, mau mati jugak aku dekat situ. Kikiki. Ahh kau yana, merepek je ! Baik kau halau spiderman yang berlambak dekat belog kau ni :)

No comments:

Post a Comment