Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

06 May 2011

Gembira , sedih, gembira dalam sedih, sedih dalam gembira

Assalamualaikum bloggers :)
Gumbira? Kenapakah? Entah la, aku pun tak tau kenapa. Biar lah aku sendiri je yang tau kenapa yaa. Sedih? Urm, sedih sebab isu rumah sewa tak settle lagi. Ya Allah, berikanlah kami petunjuk. Sedih lagi sebab.. taknak la cerita. Terlalu personal. Biar la aku keep secret ni sorang sorang je:) Hanya Allah dan aku je yang tau. Tak apa, biar la diri sendiri yang merana tapi bukan orang yang aku sayang. So it's okay la. Gembira dalam sedih? Aku cuma dapat cakap dekat sini, aku tumpang gembira untuk dia tapi dalam masa yang sama aku sedih. Tak sanggup rasanya nak hadapi perpisahan tu :'( Aku keliru la, aku tak tau nak buat apa. Tapi kalau itu yang boleh buat dia berjaya akan datang, aku redha :') Pergilah sayang <3 Allah selalu lindungi kamu, InsyaAllah. Sedih dalam gembira? Walaupun aku sedih macam macam dugaan yang aku lalui dan aku tak dapat nak hadapi, Alhamdulillah berkat doa aku telah dimakbulkan. Mudah-mudahan semuanya akan baik-baik je sampai bila-bila :) Terima Kasih Ya Rabbi :')

No comments:

Post a Comment