Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

09 May 2011

Kesayangan

Assalamualaikum bloggers :)
Nampaknya hari ni tak panas seperti selalu. Macam mendung sikitkan. Alhamdulillah, syukran. Disebabkan cuaca pun mengizinkan aku nak menulis ni, alang alang tulis la sampai lebam. haha tu pun kalau lebam la kan. Okay ! Lets start. Aku nak cerita pasal ex toilet mates aku. 

Firstly,
FATIN NAZIHAH

Ni dia mek kelate aku. Dia ni happy Go Lucky. Aku dah dua sem toilet mates dengan dia ni. Dia ni single lagi, lai lai isi borang :) Hurm tapi kan lepas ni, kami tak dapat nak bersama ;'( sedih. Nanti kitorang tak dapat dengar lagi suara dia yang " merdu " tu pagi pagi. Dah tak dengar dia mengamuk pagi pagi kalau ada benda yang tak kena. Tak boleh tengok dia stim ngan kiah. Hahah *gurau je k. Hurm, fatin jaga diri. Nanti kita dah tak boleh nak sama sama. Jangan lupa aku dengan kiah tawukk. Sayang sangat dekat kau <3

Secondly,
AWATIF AZIZI

Ni pun mek klate. Kalau digabungkan dorang ni bercakap, gegar bilik haa. Belum lagi ketawa. Hahah. Watif ni manja budaknya. Tengok la muka dia, comel je kan :) *watif, bangga kau yee ! hehe. Dia ni dah taken okayy ! So jangan kacau kacau dia. Watif, nanti tak dapat la nak dengar suara manja kau. Tak dapat dengar kau gayot ngan dia. Hurmm :( Jangan lupa aku ngan kiah tau. Love you lahh  ! <3

Thirdly,
IZZATI SHUKRI

Next, ni dia budak comel. Suara dia, mak aii. Comel gila, meleleh weh. Mana la abg mfi tak terpikatkan :) Tengok la dia, dah la chubby chubby gitu suara comel. Dia ni single kot. Kot laa, haa sape sape nak isi borang boleh la. Silakan :) Dia ni mek jugak, tapi besut, terengganu. Mekti, nanti tak dapat la nak dengar suara mekti jerit lagi :( Suara mekti marah marah. Tak dapat dengar mekti gayot gayot dah tengah malam. Haiyoo, satu sem je kan kita dpaat toilet mates sama :( kejapnya masa berlalu. Jangan lupa aku ngan kiah tau. Sayang mekti <3

Korang, ingat tau even kita tak sama-sama lagi jangan lupa each other k. Kenangan kita banyak sangat kan. Walaupun kejap je dapat sama-sama tapi aku dah anggap korang cam adik-adik aku. Yela, aku kan kaylong korang kan :') Koranglah kawan the best dunia akhirat. Selamat maju jaya, dan jaga diri tau korang. Aku ngan kiah sayang sangat dekat korang. Infinity ! Love you guys :')

p/s : aku nanges okay tulis entri ni :') hahaha

1 comment: