Hi guys. Thank you for coming. please leave a message in my scream box okay. lots of love ♥♥

17 June 2011

Meet kak Maria Elena and Cik Epal !

Assalamualaikum bloggers :)
First of all, actually kejadian ni dah seminggu berlalu. Kira minggu lepas lah kan. Last Saturday aku pergi UiTM Shah Alam sebab ada program or senang ceriat macam Grooming class la. Aku pergi with my lesbo,  iaitu cik shyella anuar. Kami gerak dari rumah awal pagi sebab sangat lah excited lagilagi shyella tu. Haha. Overexcited dah dia, aku still boleh kawal :) Tapi takpe, semuanya berjalan dengan lancar. Tapi before start class, ada lah aku ngan shyella ni gedikgedik jap. Hehe


Muahahaha aku dengan dia ni memang gila camera ! Pantang nampak. Aku rasa kerdil gila la sebab aku biasabiasa je lepas tu selebet. Yang lain datang semua vogue vogue ! Yelah, dah nama pun nak pergi groom kan. Kalau dah lawa buat apa nak pergi lagi. Betul tak? Hehe tak kisah lah, yang penting ilmu yang kita dapat.
Best sangat class tu, and yang paling bestnyaa kak maria elena and cik epal pun ada skelai tau ! Kak Maria memang superb ! Gila sporting habis la dia ! Kelakar, open, cantik dan so on ! Dia cakap sumpah steady , kalau lepak dengan dia ni confirm gila punya ! Aku tak tahan perut dah asyik gelak. Kak maria sangat la BEST !*aku speechless okayy ! 

masa ni kak maria tengah ceriata pasal confident diri :) she's awesome ! 
I love you kak maria <3


Lepas tu giliran cik epal pulak memberikan taklimat. Cik epal nervous , maybe sebab tak biasa kot kan. Tapi dia memang comel okay ! Datang denagn encik shaheizy sam . Sweet couple oh dorang tu *jealous sekejap :) hehe cik epal best sangat ! si shyella tu excited gila bila nampak cik epal. Sampai diluar kawalan.  Cik epal datang je, dia terus kena jadi model. Cik epal cute sangat dan sweet !

masa ni pulak cik epal pun sedang memberi taklimat tentang confident diri :)
Cute kan ? <3

Okay, lepas je sesi taklimat ni kami pun bersurai. Tapi sebelum tu, mesti la kena ada sampingan kan. Mesti la kena gedik gedik bergambar dulu :) Hahaha haruslah. 




Makkkk ! Cantik kan mak ni :) Ni kak dya, consultant yang buat event ni. Mak tunjuk cara make up yang betul, cara duduk, pakai shawl yang cantik, warna yang sesuai dengan kulit kita and sebagainya ! Mak comel, kecik molek jee. Dah bersuami dan ada seorang anak. Hilman kalau tak silap nama baby tu. Suka suka ! <3



Kak eyla yang peramah ! Muka kak eyla exactly macam yuna. Seriously ! Pada hari tu, kak eyla sebagai pengerusi majlis. Tak nafikan dia comel dan friendly :) 



Nisa Ka pun ada, dia molek je. Kecik je orangnya dan sangat cute ! :) Aku jealous sebab dia pakai blackberry torch -.- hahaha



Ni dia kak maria elana ! Yeay ! Aku bergambar dengan dia, ekau ado? Haha. Kak maria sumpah best dan kelakar ! I love you kak mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! <3



 Dan ini dia cik epal dan shaheizy sam :) Sweet kan mereka? Auww ! Sorang cute, sorang comel ! Sangat suit okay ! :D

Korang jealous tak ?! HAHAHA aku dah jumpa dorang. Korang bila lagi? Sepanjang program ni, memang best dan fun ! Semuanya berjalan dengan lancar dan baik. So far puas hati . Sebab dapat jumpa kak Maria yang awesome gila tu <3 Sayang you lah akak ! Dah la cantik, tak sombong, sporting, steady, cool dan macam macam la. Dan itu sahaja untuk entri kali ni :) Bye !

4 comments:

  1. hyeee nisa kay singgah sini tauuu. hehehe apo lah nak jeles eden pakai bb torch.. buken kite beli pon. tu pongg org bg tau.
    kalao xde org nak bg adiah kite pon x merasa pakai bb torch tu waaaa...

    ReplyDelete
  2. singgah dari blog nisa :)
    kalau nak cari pashmina & inner murah2 jom lah ke sini'

    http://shawlnajihah.blogspot.com

    ReplyDelete